Wednesday 5 March 2008

To change or not to change?

以前的我,超级自闭。没有必要我不会出门,连出去跟朋友喝茶都懒惰,吃饭就更不用说了...

去年回去,我变了。我不小心把自闭的那个我留在墨尔本,飞回大马去。回到去不知道吃错什么药竟然开始口花花,不停讲废话。我在工作上认识了很多新朋友,在工作外也认识了很多新朋友,导致我现在他妈的想念那些在大马的人。我学到很多东西,也赚到了不少友情,累积了不少开心的回忆。

我讨厌改变,但是这项改变我却非常的喜欢。

改变不见得一定是好的,但也未必会一面倒。

8th of March, to change or not to change? You decide.

15 comments:

Invisible said...

这样的改变是好的。现在的你,也要敞开心怀,就会快乐了!

Anonymous said...

aiyo~ told u not to miss me already lor... u see u see~!

Catherine said...

改变是好事来的哦~~~

et Shuben™ said...

改变不见得一定是好的,但也未必会一面倒。

很好的隐喻!

失“乐”人 said...

要改变的,你自然会改变,
勉强不来的。
随心所欲吧!!!

淞傑 coleteoh said...

觉得舒服,自然的话..
改变下也无妨的..

Anonymous said...

seems like u r implying something about politics:)

ur change is a good 1.. it shows tht u r not a cold hearted person.. keep it up.. wahaha..

JR said...

invisible:所以说改变不一定是坏的咯...

youzi:I cannot control myself!!

catherine:对!

ET:呵呵...

callie:Yes, I am implying...

naco_v said...

Neh, here's my comment haha. btw, Cadence here. Rmb me??

Cadence Kang.Y said...

eh sorry haha i've totally forgotten that I'm using fren's email.

emilio said...

好的改变,是一种成长

恭喜你咯,希望你把自闭都丢进咸水海底

Anonymous said...

这一次的改变,你赚了!恭喜~

Anonymous said...

this change is good for u ..
talk more..u will feel more happier!!!
dont always keep inside ur heart..ar bo wil got haert attack de..lol....gossip gd for ur health..lol..mis ya

Anonymous said...

So i said changes is an improvement..you may try to have more friend there.

Yenny said...

这样的改变很好啊~
我喜欢这样的你~!!!:-)